اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

راه‌اندازی پویش آزادی 7 نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان مرکزی به مناسبت روز پدر

مدیرنمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی از راه‌اندازی پویش آزادی 7 نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان به مناسبت روز پدر خبر داد.

راه‌اندازی پویش آزادی 7 نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان مرکزی به مناسبت روز پدر

محمدحسن حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک رجب و ولادت پدر یتیمان مولا علی (ع) پویش آزادی 7 نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان مرکزی به همت ستاد مردمی دیه استان راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای آزادی این زندانیان 150 میلیون تومان است که در صورت تامین از سوی مردم زمینه آزادی و بازگشت این زندانیان به آغوش خانواده‌ها فراهم خواهد شد.

مدیرنمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی از آزادی 204 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون به همت ستاد دیه استان مرکزی و با مشارکت نیکوکاران و خیران استان خبر داد و بیان کرد: در سال جاری و تاکنون 194 مرد و 10 زن زندانی جرایم غیر عمد استان  به همت ستاد دیه استان مرکزی و با مشارکت نیکوکاران و خیران استان از حبس رهایی یافتند.

حسن بیگی با بیان اینکه رقم بدهی این مددجویان آزاد شده، نزدیک به 3 هزار و 160 میلیارد و 240 میلیون ریال بوده است، بیان کرد: فرآیند آزادسازی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد از طریق پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی و قضات دادگاه‌ها به میزان 2 هزار و 363 میلیارد ریال،  اعلام گذشت شکات به مبلغ 604 میلیارد  و 439 میلیون ریال و ۳۷۶ میلیارد ریال، آورده خانواده مددجو به میزان بیش از 60 میلیارد ریال و تسهیلات بانکی به میزان بیش از 72 میلیارد ریال بوده است، همچنین پرداخت بلاعوض از سوی ستاد دیه کشور، استان و از محل کمک‌های مردمی بیش از 59 میلیارد ریال است.

وی گفت: هم‌اکنون تعداد 167 نفر زندانی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در استان مرکزی برای آزادی، چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

به گفته وی شماره حساب‌های ستاد دیه به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول