اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تشکیل بیش از ۶۵ هزار پرونده دارویی برای بیماران نیازمند

رئیس سازمان داوطلبان از تشکیل ۶۵ هزار و ۹۳۱ پرونده کمک حمایتی بلاعوض ویژه بیماران نیازمند مراجعه کننده به واحدهای مددکاری حوزه ستادی این سازمان، ستاد استان‌ها و شعب جمعیت هلال‌احمر سراسر کشور تا پایان دی ماه خبر داد.

تشکیل بیش از ۶۵ هزار پرونده دارویی  برای بیماران نیازمند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی‌گفت: معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی این سازمان با همکاری مددکاران اجتماعی شاغل در سراسر کشور، از طریق تشکیل پرونده دارویی و درمانی، به مددجویان و بیماران نیازمند کمک بلاعوض ارائه می‌کند.

سلیمی‌با اشاره به آغاز سال مالی از اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: در نه ماهه نخست سال مالی جاری و تا پایان دی ماه، برای بیش از ۶۵ هزار بیمار نیازمند، پرونده خدمات حمایتی دارو و درمان به ارزش بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تشکیل شده است.

وی افزود: مددکاران اجتماعی مطابق با آئین نامه خدمات اجتماعی، برای بیماران نیازمند مراجعه کننده تشکیل پرونده داده و بنا بر شرایط اقتصادی و خانوادگی مددجو و شدت نیازمندی وی، مبلغی را به عنوان کمک هزینه‌ و مساعدت بلاعوض تعیین خواهند کرد.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی و... به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

سلیمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در این معاونت و سطح استان‌ها، اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولین و اختصاص اعتبارات بیشتر به حوزه حمایتی دارو و درمان، بتوانیم در دو ماه پایانی سال جاری به بیماران نیازمند بیشتری خدمت رسانی کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول