اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

فرهنگ ایثار و شهادت، نرم افزار مقاوم کردن جوانان

خزعلی در مراسم تجلیل از مادران شهدا گفت: با فرهنگ ایثار و شهادت است که جوان‌ها و نوجوان‌های ما می‌توانند مقاوم شوند و در مقابل دشمن و رخنه‌ها و حمله‌های دشمن در جنگ نرم و سخت بایستند.

فرهنگ ایثار و شهادت، نرم افزار مقاوم کردن جوانان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در مراسم تجلیل از مادران شهدا گفت: این حداقل کاری است که ما باید برای خانواده شهدا انجام دهیم. کار بزرگی که این خانواده‌ها کردند، یک عمر شهید زندگی کردند، یک عمر با فراق و مشکلات متعدد طی کردند و این امنیت و عزت را برای کشور ما آوردند، ما همواره مدیون و قدردان خانواده شهدا هستیم.

وی در خصوص مسئله ایثار و شهادت در طرح زنان تأثیرگذار گفت: در بحث زنان تاثیرگذار ما به صورت ویژه یکی از آیتم‌هایی که به عنوان ملاک و شاخص عمومی برای سنجش در نظر گرفته‌ایم، مسئله ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

خزعلی ادامه داد: با همین نگاه فرهنگ ایثار و شهادت است که جوانها و نوجوان‌های ما می‌توانند مقاوم شوند و در مقابل دشمن و رخنه‌ها و حمله‌های دشمن در جنگ نرم و سخت بایستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول