اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زخم کاری مانچینی به سعودی‌ها با شانس دادن به ۴ تیم

سرمربی تیم ملی عربستان با اظهاراتش در جام ملت های آسیا جنجال آفرین شد.

زخم کاری مانچینی به سعودی‌ها با شانس دادن به ۴ تیم

خبرنگار ورزشی فارس، «عربستان شانس قهرمانی ندارد!» این جمله جنجال برانگیز روبروتو مانچینی، سرمربی سرشناس عربستان بعد از پیروزی 2 بر صفر مقابل قرقیزستان و صعود به مرحله بعد جام ملت های آسیا است.

مانچینی با دستمزد سالیانه 28 میلیون دلار روی نیمکت تیم ملی عربستان گران ترین مربی جام ملت های آسیا و همچنین گران ترین مربی فوتبال دنیا به شمار می آید.

سرمربی ایتالیایی می گوید که عربستان شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا ندارد بلکه 4 تیمی که شانس قهرمانی در این رقابت ها دارند عبارتند از : ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ایران هستند.

مانچینی از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا برای عربستان حاشیه سازی کرده است. این مربی ابتدا در نشست خبری اولین بازی سعودی ها به 3 بازیکن سرشناس این کشور (الفرج، العقیدی و الغنام) حمله کرد و دلیل خط خوردن نام این 3 بازیکن را خواست خودشان عنوان کرد. این اظهارات مانچینی علیه سلمان الفرج، کاپیتان الهلال و تیم ملی باعث شد تا بسیاری از پیشکسوتان عربستان به او حمله کنند.

نشریه الریاضیه می نویسد که اظهارات شب گذشته مانچینی درباره شانس نداشتن عربستان برای قهرمانی و دادن شانس به 4 تیم دیگر باعث خشم زیاد هواداران فوتبال این کشور شده و از فدراسیون فوتبال درخواست داشتند به این اظهارات رسیدگی فوری کنند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول