اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

فدراسیون والیبال در انتظار پاسخ 2 گزینه جدید برای تیم ملی

فدراسیون والیبال ایران برای انتخاب سرمربی تیم ملی در انتظار پاسخ نهایی 2 گزینه جدید است.

فدراسیون والیبال در انتظار پاسخ 2 گزینه جدید برای تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران هنوز باز است و مسوولان هنوز با هیچ گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیده‌اند.

با وجود اینکه جلسه شورای مشورتی و کمیته فنی هم برگزار شده، اما هنوز جمع‌بندی نهایی درمورد گزینه هدایت تیم ملی والیبال انجام نشده است.

از راهروهای فدراسیون والیبال خبر می‌رسد که وحید مرادی با 2 گزینه جدید وارد مذاکره شده است و شرایط را برای آنها تشریح کرده و در انتظار پاسخ آنها است تا مذاکرات وارد فاز نهایی شود.

اینطور که به نظر می‌رسد به زودی بازهم شاهد 4 گزینه برای انتخاب سرمربی تیم ملی خواهیم بود که کمیته فنی باید درمورد شرایط آنها تصمیم‌گیری کند. وحید مرادی با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و با پرهیز از بیان اطلاعات بیشتر، گفت: در انتظار پاسخ 2 گزینه جدید هستیم تا بلافاصله پس از آن جلسه کمیته فنی را برگزار کرده و درمورد سرمربی آینده تیم ملی تصمیم‌گیری کنیم.

برنامه و زمان بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2024 از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده است و ملی‌پوشان کشورمان در هفته‌های اول تا سوم به ترتیب باید به کشورهای برزیل، ژاپن و فیلیپین سفر کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول