اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

انتقاد از تغییر بودجه شهر توسط شهرداری بدون نظرخواهی از شورای شهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دوستان در شهرداری اعتبارات بودجه ای را جابه جا می‌کنند و کل بودجه ای که ما تصویب می‌کنیم جابه جا می‌شود.

انتقاد از تغییر بودجه شهر توسط شهرداری بدون نظرخواهی از شورای شهر

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، سید احمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز در دویست و دهمین جلسه شورای شهر، درخصوص یک متمم و اصلاحیه بودجه شهرداری تهران گفت: شورای شهر یک بودجه مصوب و ردیف‌ها را مشخص می کند اما دوستان در شهرداری اعتبارات آن را جابه جا می‌کنند‌. اگر قرار است در این جابه جایی کل محتوا تغییر کند چرا ما تصویب می‌کنیم. ‌

وی در ادامه عنوان کرد: کل بودجه در حال تصویب، جابه جا می‌شود. ما ردیف بودجه می‌نویسیم اما بعد که گزارش می‌آید می‌بینیم که مبلغ دیگری تعیین شده است.

عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: ما امسال در مورد جبران هزینه و حقوق به جز برای ایثارگران نباید خیلی ردیف‌های جبران هزینه می‌داشتیم زیرا حقوق همه نیروهای انسانی را در اعتبارات دیده بودیم پس چرا دوباره این تعداد جبران هزینه داریم. دوستان شهرداری باید پاسخ دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول