اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان: بسیجیان کنشگر و مطالبه‌گر باشند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیجیان خود را در زمینه، علمی، تفکر و معنویت تقویت کنند و جدای از جایگاه سیاسی، کنشگران اجتماعی، فرهنگی و سایر بخش‌ها و مطالبه‌گر باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان: بسیجیان کنشگر و مطالبه‌گر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار داشت:  تجلی بسیجیان و بسیجیان متعالی، افرادی بودند که در دهه اول انقلاب نقش‌آفرین بودند و اگر ما می‌خواهیم دنباله‌رو آنها باشیم ضروری است بسیجیان در هر سنی که هستند خود را از نظر فکری، علمی و معنوی قوی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: خداترسی معنای خیلی مهمی است که باید به وجود آورد و تقویت کرد.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که اوایل انقلاب در خط مقدم بودند زمانی که مرخصی می‌رفتند، در جلسات معنوی و در محضر بزرگانی چون آیت‌الله حق‌شناس حضور می‌یافتند معنویت را در خود تقویت می‌کردند و دوباره به جبهه می‌رفتند.

وی ادامه داد: اولین چیزی که بسیجیان دارند، سیاسی‌بودنشان است، اما بسیجی باید جدای از آن، کنش فرهنگی، معنوی و سلوک و مطالبه‌گری داشته باشد و همواره به دنبال سیاست نباشد و خود را با معادلات قدرت ساماندهی نکند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با طرح این سوال که ما برای بسیج هستیم یا بسیج برای ماست، گفت: ما آمده‌ایم جان خود را فدا کنیم و نباید بسیج را ابزاری برای رسیدن به منافع خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین گفت: الگوهای بسیج کار عمقی و تاثیرگذار انجام می‌دهند و کار سطحی انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول