اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

چمران: کمک رسانی انگلیس و آمریکا به رژیم صهیونیستی به دور از قوانین بین المللی است

رئیس شورای شهر تهران امروز در دویست و دهمین جلسه شورای شهر اسلامی گفت: کمک رسانی انگلیس و آمریکا به دور از قانون بین المللی است.

چمران: کمک رسانی انگلیس و آمریکا به رژیم صهیونیستی به دور از قوانین بین المللی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز در دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت در خصوص سالگرد شهدای آتش نشانی در پی آتش سوزی ساختمان پلاسکو، در راستای بمب گذاری در شهر دمشق گفت: روز گذشته شاهد حادثه بمب گذاری دمشق و جنایت جدیدی از اسرائیل بودیم که به مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران و خانواده شهید این بزرگواران تسلیت عرض می‌گوییم و ما می‌دانیم که این جنایات بی پاسخ نخواهد ماند.

رئیس شورای شهر ادامه داد: حجم تخریب و آسیب‌ها بسیار بوده و ما این عمل وحشیانه را محکوم می‌کنیم و سپاه پاسداران باید با برنامه ریزی دقیق و منطقی انتقام خون شهدای عزیز را بگیرد.

چمران گفت: بمب باران غزه ادامه دارد و هر روز تعدادی از مردم مقاوم غزه و فلسطین به شهادت می‌رسد و همچنان حمایت‌های آمریکا ادامه دارد که به طور کلی در صحنه بین المللی بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد: به مردم مقاوم و شجاع یمن هم درود می‌فرستیم که برنامه جلوگیری از کمک رسانی به اسراییل را ادامه می‌دهند و انگلیس و آمریکا به دور از قانون بین المللی جان این شهدا را پایمال می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول