اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لزوم نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: برای اجرای برنامه‌های سازگاری با کم آبی، نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی ضرورت دارد.

لزوم نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، الیاس سلاجقه ضمن تاکید بر اهمیت نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی و اجرای برنامه سازگاری با کم‌آبی، اظهار داشت: در این راستا اجرای برنامه مدیریت توامان منابع آب و مصرف برق چاه‌های کشاورزی توسط شرکت آب منطقه‌ای کرمان در دست اجرا است. 

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمان با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آب زیرزمینی، گفت: در صورت اضافه برداشت از منابع آب زیرزمینی ممکن است با چالش‌هایی از قبیل فرونشست، کاهش کیفیت منابع آب و محدودیت تامین آب در بخش‌های مختلف مواجه شویم.

سلاجقه بیان کرد: همکاری کشاورزان در اجرای برنامه سازگاری با کم‌آبی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی به منظور حفظ پایداری خود کشاورزان است.

وی عنوان کرد: باید با فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی گسترده، کشاورزان را به ضرورت حفظ منابع آب آشنا کرد، این موضوع به صورت یک مطالبه ملی توسط همه مردم پیگیری شود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول