اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کسب مقام سوم سپید ماکیان در فوتسال کارگران کشور

تیم سپید ماکیان موفق به کسب مقام سوم در مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور شد.

کسب مقام سوم سپید ماکیان در فوتسال کارگران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم سپید ماکیان که به عنوان نماینده استان گیلان در مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور حضور داشت مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد. 

از زمان تشکیل فدراسیون کارگری کشور این نخستین بار است که تیمی از استان گیلان به جمع سه تیم برتر رقابت‌های کارگران کشور راه پیدا می‌کند. 

در پایان این رقابت‌ها که ۱۶ تیم از استان‌های مختلف حضور داشتند، تیم خوزستان قهرمان شد، تیم تهران به مقام دوم رسید و تیم سپیدماکیان به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد. 

تیم سپید ماکیان در این رقابت‌ها نماینده استان‌های اردبیل، لرستان، قزوین و کرمانشاه را شکست داد و مقابل تیم خوزستان تن به شکست داد. 

حضور بسیاری از بازیکنان لیگ برتر فوتسال سبب شد سطح کیفی این رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالاتر رود، تیم سپیدماکیان که برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرد با تکیه بر پرسنل توانمتد شرکت توانست به مقام ارزشمند سومی این رقابت‌ها دست پیدا کند. 

قهرمان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات جهانی کارگری که خرداد ماه در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد اعزام می‌شود. 

رقابت‌های فوتسال کارگران کشور از تاریخ ۲۴ دی ماه به همت هیات ورزش‌های کارگری گیلان و با همکاری شرکت سپیدماکیان در مجموعه کارگران سنگاچین بندرانزلی برگزار شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول