افتتاح پل مکانیزه B9 و درخواست چمران برای تغییر نام این پل به فارسی
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم تلاش مدیریت شهری به آسایش و آرامش مردم پایتخت منجر شود و مردم رضایت کامل از این تلاشها داشته باشند.
به گزارش فارس، آیین افتتاحیه پل مکانیزه B9 با حضور مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورا و سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران و هادی حقبین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد. در این پروژه سیستم لولهکشیای قرار دارد که همزمان با برودت هوا و بارش برف، سنسورهای آن، دما و رطوبت را به طور خودکار سنجش کرده و با پاشیدن مایع «استات کلسیم منیزیم» که ذوب کننده برف و یخ است، مانع از یخ زدگی مسیر خواهد شد. مهدی چمران در آیین افتتاحیه پل B۹ همزمان با پویش امید و افتخار که صبح امروز-شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲- در مبلوار ارتش برگزاری شد، ضمن تقدیر از تلاش دستاندرکاران این پروژه، اظهار کرد: بهتر بود نام این طرح از B۹ به نامی فارسی تغییر کند اما به هر شکل این پروژه از طرحهای مورد نیاز منطقه بود و اجرای آن از تصادفات خواهد کاست. وی افزود: بنده در شورای چهارم این پیشنهاد و طرح را مطرح کردم که ساکنان این منطقه برای تردد به سمت تجریش باید از مترو استفاده کنند و متروی اقدسیه تا پل ادامه پیدا کند. امیدواریم این طرح دنبال شود و به نتیجه برسد. چمران ابراز امیدواری کرد که تلاش مدیریت شهری به آسایش و آرامش مردم پایتخت منجر شود و مردم رضایت کامل از این تلاشها داشته باشند. پایان پیام/
12:43 - 30 دی 1402