اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مدیریت سبز یکی از مسؤولیت‌های اصلی مدیران است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مبحث برنامه مدیریت سبز به عنوان یک ابزار قدرتمند اجرایی به استناد ماده ۱۹۰ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و آئین نامه اجرایی مصوب هیأت وزیران اهمیت و جایگاه ویژه‌ای یافته است به طوری که یکی از مأموریت ها و مسئولیت های اصلی مدیریت هر سازمان تلقی می گردد.

مدیریت سبز یکی از مسؤولیت‌های اصلی مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالعلی کریمی در سومین جلسه کمیته بهره وری، با موضوع هوشمند سازی ساختمان های اداری و استقرار برنامه مدیریت سبز، ارتقاء بهره وری در مدیریت عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی و همچنین استانداری فارس را دارای اهمیت ویژه برشمرد.

وی در ادامه توجه به منابع و سرمایه های ملی را لازمه دستیابی به اهداف و چشم اندازهای رشد و توسعه کشور دانسته و افزود: ارتقاء بهره وری از اولویت های دولت سیزدهم بوده و به منظور دستیابی به این مهم در سطح کلان می بایست برنامه ریزی و پیگیری های لازم جهت تحقق اهداف تعیین شده و متناسب با اسناد بالادستی صورت پذیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس توجه به عملیاتی سازی شاخص های برنامه مدیریت سبز در ساختمان های اداری بر اساس دستورالعمل های ابلاغی را لازم و ضروری خوانده و یادآور شد: با پایش میزان مصرف در ساختمان ها اداری از طریق هوشمند سازی ساختمان های مذکور ضمن دستیابی به وضعیت موجود مصرف، بهره مندی از این اطلاعات جهت کنترل و تنظیم خودکار مصرف میسر خواهد شد که یقیناً می تواند بستر مناسبی جهت مدیریت مصرف انرژی و افزایش بهره وری سازمانی را فراهم سازد.

پایان پیام/خ  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول