اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پنجشنبه‌های والیبالی سی‌سخت+فیلم

پنجشنبه‌های والیبالی شهر سی سخت با استقبال پرشور جوانان ورزشکار، میانسالان و ورزشکاران پیشکسوت همراه شده است.

پنجشنبه‌های والیبالی سی‌سخت+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، پنجشنبه‌های والیبالی شهر سی سخت با استقبال پرشور جوانان ورزشکار، میانسالان و ورزشکاران پیشکسوت همراه شده است. 

مهدی جانی پور رئیس هیات والیبال شهرستان دنا در گفت و گو با فارس گفت: در اوایل تابستان امسال مسئولیت هیات والیبال شهرستان دنا را برعهده گرفتم که به محض شروع نوجوانان و جوانان زیادی گرایش به این رشته پبدا کردند و ما هم با استقبال باز آنها را پذیرفتیم و الان شاهد شکوفا شدن این رشته ورزشی در شهرستان هستیم. 

جانی پور اظهار داشت: پس از استقبال خوب و پرشور نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از این رشته تمرینات خود را ادامه دادیم، کلاس های آموزشی مختلفی برگزار کردیم و هم اکنون هم مرتب تمرین می کنیم که خودمان رابرای مسابقات پیش رو در استان آماده کنیم. 

رئیس هیات والیبال دنا گفت: پس از اینکه متوجه علاقه فراوان مردم به این رشته ورزشی شدیم تصمیم گرفتیم پنجشنبه های والیبالی را در شهر سی سخت برگزار کنیم و هر شب با دعوت از یکی از تیم های شهرستانی و استانی به سی سخت شور و هیجان خاصی به این رشته ورزشی دهیم که خوشبختانه تا به امروز با استقبال گسترده ای همراه شده است. 

وی عنوان کرد: از مسئولین به خصوص مسئولین ورزشی خواهش می کنم که بیشتر به این جوانان بها دهند،آنها را حمایت کنند چرا که استعدادهای نهفته بسیاری در این شهر و شهرستان وجود دارند که باید شکوفا شوند و مورد حمایت قرار گیرند.  

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول