اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری 17 اراذل و اوباش در تبریز، برخورد جدی پلیس با مخلان امنیت

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 17 نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در تبریز خبر داد.

دستگیری 17 اراذل و اوباش در تبریز، برخورد جدی پلیس با مخلان امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی در شهر تبریز مبنی بر عربده کشی و مزاحمت به مردم توسط تعدادی از اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با بررسی میدانی و اخذ دستور قضائی مخفیگاه و پاتوق این اراذل و اوباش که عمدتا در حاشیه شهر بوده شناسایی و توسط تیم های ضربتی پلیس امنیت عمومی تعداد 17 نفر از این مخلان نظم عمومی دستگیر و به مقر پلیس دلالت شدند.
 
ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: تعدادی از این افراد همچنین با تشکیل خانه های قمار و ایجاد مزاحمت و عربده کش نظم و آسایش جامعه را مختل می کردند که از مخفیگاه این افراد تعدادی سلاح سرد و سلاح های شکاری کشف شد.
 
محمدی  بابیان اینکه این اقدام ضربتی پلیس و دستگیری اراذل و اوباش رضایت شهروندان را به دنبال داشت، تاکید کرد:به مخلان نظم و امنیت هشدار و تذکر جدی می دهیم کسانی که بخواهند امنیت را مختل و با شرایط غیر عادی آرامش مردم را برهم زنند و به رفتارهای هنجار شکنانه خود ادامه دهند قطعا پلیس با آنان برخورد قانونی و شدید خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پرونده قضائی برای افراد دستگیر شده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شده است از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در اسرع وقت با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند چراکه برخورد و مقابله با اراذل و اوباش از مطالبات شهروندان از پلیس است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول