اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خانواده‌های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند

رئیس بازرسی کل فراجا خانواده‌های شهدا را مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس دانست و گفت: شهدای فراجا انسان های بزرگی بودند که با نثار خون خود جانانه از نظام و اسلام و حریم ولایت دفاع کردند.

خانواده‌های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا در دیدار با خانواده سردار شهید «اسماعیل چراغی» که ۲۵ آبان ماه سال گذشته به دست تروریست‌های معاند به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود ضمن ابلاغ سلام سردار رادان به این خانواده اظهار داشت: شهادت بالاترین مقام و درجه‌ای است که تنها انسان‌های مخلص و مقرب درگاه پروردگار می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

وی افزود: در فتنه سال ۱۴۰۱ همه نیروهای معاند و ضد انقلاب دور هم جمع شده بودند تا این نظام را از بین ببرند اما رشادت شهدا به ویژه شهدای فراجا که در میدان حضور یافته و با نثار خون خود جانانه از نظام، اسلام و حریم ولایت دفاع کردند و باعث شد تا دشمن تودهنی محکمی خورده و نتواند به اهداف خود دست یابد.

معصوم‌بیگی خانواده‌های شهدا را مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس دانست و گفت: بی تردید دعای خیر پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا همیشه یاریگر ما در انجام بهتر ماموریت‌ها و کسب موفقیت‌ها بوده است.


دیدار با خانواده سردار شهید «اسماعیل چراغی»

رئیس بازرسی کل فراجا بیان کرد: شهدای فراجا انسان های بزرگی بودند که با نثار خون خود جانانه از نظام و اسلام و حریم ولایت دفاع کردند.

وی با تاکید بر حفاظت و حراست از خون شهدا عنوان کرد: به خانواده‌های معظم و معزز شهدا اطمینان می‌دهم که نیروهای انتظامی بر سر عهده و پیمان خود در حراست از کیان نظام اسلامی و حریم ولایت ثابت قدم بوده و راه فرزندان گرامیشان را با اقتدار ادامه خواهند داد و اجازه نمی‌دهند خللی به امنیت و آرامش این کشور وارد آید.

خانواده سردار شهید چراغی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان، مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف نظامی و انتظامی کشور و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری از مردم خواستند که نگذارند خون فرزند شهیدشان پایمال شود و همیشه پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول