اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به بمباران مقر موساد

جریان‌های تکفیری با هدایت رژیم صهیونیستی، اقداماتی را برای ناامن‌سازی شرق کشورمان انجام دادند که حادثه تروریستی راسک و انفجار در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان نمونه‌ای از این موارد بود.

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به بمباران مقر موساد

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - «ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه اقلیم شمال عراق و همین طور مقر آموزش نیروهای تکفیری در غرب سوریه، بیشتر از همه باید در چارچوب دفاع از امنیت کشور تحلیل شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و شهادت هموطنان کرمانی بیان کرد: جریان‌های تکفیری با هدایت رژیم صهیونیستی، اقداماتی را برای ناامن‌سازی شرق کشورمان انجام دادند که حادثه تروریستی راسک و انفجار در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان نمونه‌ای از این موارد بود.

عمویی در ادامه افزود: ما یک معاهده امنیتی با عراق داریم که انتظار است این معاهده به طور کامل اجرایی شود و کشورهای همسایه باید مسؤولیت حُسن همسایگی را به درستی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: ما بارها به مقامات کشورهای همسایه تاکید کردیم که نباید خاک خود را فرصتی برای عملیات علیه مردم کشورمان یا جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار دهند و گروه‌های تکفیری هم باید بدانند که توان آن جمهوری اسلامی ایران قابل محک زدن نیست و ایران در هر شرایطی قابلیت دفاع از مردم خودش را دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدامات تروریستی و انتقام خون شهدا، به جهت تأمین منافع مردم کشورمان و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی به عملیات دقیقی دست زد و با توان موشکی حرفه‌ای کشورمان، این نقاط بحران‌ساز برای ایران را به چالش کشاند‌ و‌ باید از مجریان این اقدام تقدیر و تشکر صورت گیرد.

پایان پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول