اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در ۱۰ نقطه شهر قم

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: طبق آخرین دستور استاندار قم مقرر شد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در بیش از ۱۰ نقطه در سطح استان تا پایان فروردین ۱۴۰۳ برپا شده و کالاهایی نظیر گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، حبوبات، شکر، برنج، خرما و... در این بازارچه‌ها توزیع شود.

برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در ۱۰ نقطه شهر قم

عباس شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه برخورد با گرانفروشان و اخلال‌گران اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های استاندار قم محسوب می‌شود، اظهار داشت: باتوجه به رویکرد و سیاست دولت سیزدهم در مسائل اقتصادی، حل مشکلات مردم در مسائل معیشتی و رفع موانع تولیدکنندگان استان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری قم قرار دارد.

وی ادامه داد: استاندار در این مدت در جلسات ستاد تنظیم بازار استان بارها تاکید کرده که با اخلال‌گران در وضعیت معیشت مردم به صورت جدی برخورد خواهد کرد، در این راستا طبق دستور استاندار قم گشت‌های بازرسی از واحدهای فروش کالا در سطح استان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات و اداره کل صمت افزایش چشم‌گیری داشته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: در این راستا معاونت اقتصادی استانداری قم با نظارت مستقیم آقای غلامیان مکلف است نظارت جدی بر عملکرد دستگاه‌های فوق الذکر داشته و گزارش‌های هفتگی را به طور جدی بررسی نماید.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: طبق آخرین دستوری که از طرف استاندار قم صادر شده است با نظر وی مقرر شده بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در بیش از 10 نقطه در شهر قم برپا شده و کالاهایی نظیر؛ گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، حبوبات، شکر، برنج، خرما و... در این بازارچه‌ها توزیع شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان قم موظف به تامین کالاهای فوق الذکر در این بازارچه‌هاست و همچنین سازمان میادین شهرداری قم متولی آن انتخاب شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: فعالیت این بازارچه‌ها از امروز چهارشنبه، آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، هدف از دایر کردن این بازارچه‌ها این است کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب به‌دست هم استانی‌های عزیز قمی رسانده شود.

وی در پایان با اشاره به ماموریت جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: این معاونت نیز مکلف شده به کلیه دستگاههای مربوطه برای شروع فعالیت در این بازارچه کمک‌رسانی کند.

پایان پیام/78030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول