اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اقدامات ایمن‌سازی در محدوده تقاطع آزادگان با خلازیر جنوبی

شهردار منطقه 19 گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی، جلوگیری از تصادفات ناشی از سرعت زیاد خودرو ها و تسهیل تردد ایمن، در محدوده تقاطع بزرگراه آزادگان انتهای خیابان خلازیر جنوبی میدان احداث شد.

اقدامات ایمن‌سازی در محدوده تقاطع آزادگان با خلازیر جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تحولی بیست گانه خدمت به طور ویژه بهسازی میادین شهری با احداث این میدان علاوه بر کاهش تخلفات ترافیکی، ورودی و خروجی به سمت بزرگراه آزادگان ایمن و از توقف های حاشیه ای خودروها در این محدوده جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه مساحت این پروژه 5 هزار و 800 متر مربع است افزود: ۴۰۰۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری، 260 متر مکعب خاکریزی، 1600 متر مکعب بتن ریزی و Rcc انجام و 900 تن صرف آسفالت این میدان شده است. ضمن اینکه 550 متر طول جدول، کانیو و 270 متر طول نهر به منظور جمع آوری و هدایت آب های سطحی اجرا شده است.

شهردار منطقه 19 درباره پیرایش شهری این میدان به نصب برج نوری 15 متری، جداره سازی پیرامون میدان، رنگ آمیزی جداول، کاشت درخت و درختچه های مقاوم به کم آبی، نصب المان های ترافیکی، خطر نما، استوانه و ... اشاره کرد.

 

جمع‌آوری حصارکارگاهی و بازگشایی ۷۷۵ متر مربع پیاده‌راه

مجید دست مرد معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 19 با اشاره به جمع آوری حصار کارگاهی و بازگشایی  پیاده راهی به مساحت 775 متر مربع اظهار کرد: پیاده ‌راه در مجاورت خیابان های پارس و سبلان ناحیه 2 پس از ۱۰ سال با جمع‌آوری حصار کارگاهی بازگشایی شد.

وی ادامه داد: پیاده راه به دلیل طولانی شدن عملیات احداث پروژه مسکونی تجاری موسوم به باران سالها مسدود شده بود که با پیگیری های این معاونت حصار کارگاهی جمع آوری و معبر آزاد سازی شد.

دست مرد بیان کرد: حصار کارگاهی، مصالح، کانکس‌ها و اتاقک نگهبانی در معبر پارس به مساحت 250 متر مربع و در خیابان سبلان پایین تر از کلانتری 152 خانی آباد نو به مساحت 525 متر مربع جمع آوری و با بابکت معبر بازگشایی شد و عملیات زیر سازی سنگ فرش و محوطه سازی این پیاده راه در حال انجام است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول