اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرمایه‌گذاری ۹۹۰ میلیارد تومانی دولت سیزدهم در شهرستان گالیکش

فرماندار گالیکش گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۹۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان انجام شده‌ است.

سرمایه‌گذاری ۹۹۰ میلیارد تومانی دولت سیزدهم در شهرستان گالیکش

به گزارش خبرگزاری فارس از گالیکش، محمدرضا میرنیا عصر امروز در دیدار استاندار گلستان با مردم شهر ینقاق در سالن ورزشی شهدای ینقاق اظهارکرد: اقدامات خوبی در شهرستان گالیکش در دولت سیزدهم انجام شده و از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در حوزه پروژه‌های اقتصادی در دهه فجر و هفته‌های دولت در این سالها، تعداد ۷۸۴ پروژه با اعتبار ۲۰۱ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان و اشتغال هزارو ۲۶۰ نفر انجام شده‌است.

وی تصریح کرد: در حوزه عمرانی، تعداد ۵۸۹ پروژه با اعتبار ۷۸۹ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده‌ است.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد:  از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در مجموع هزارو ۳۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۹۰ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال انجام شده‌است.

وی ادامه داد: در دو سال و اندی از عمر دولت سیزدهم، تعداد ۱۷ پروژه اقتصادی و ۲۷ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری مجوع ۵۴ میلیارد و ۳۵۸ میلیارد تومان انجام و به بهره‌برداری رسیده‌است.

میرنیا با اشاره به مرتع ۱۰ هکتاری شهر ینقاق گفت: خوشبختانه با دفاع‌های خوب در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان، توانستیم مرتع ۱۰ اکتاری از این شهر را به شهر ینقاق برگردانیم و با اجازه استاندار، قرار است این مرتع برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و مسکن جوانان در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

وی بیان کرد: امروز با حضور استاندار گلستان، ساختمان شهرداری با زیربنا ۴۰۰ مترمربع در دو طبقه افتتاح می‌شود و سیدجلال باقری دهیار ینقاق به عنوان اولین سرپرست شهرداری شهر ینقاق معرفی می‌شود.

فرماندار شهرستان گالیکش ابرازکرد: برای نخستین‌بار میزخدمت با حضور ۳۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و معاونان آنها برگزار شد و مردم در دیدار چهره‌به‌چهره توانستند مشکلات خود را بیان کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول