اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

کنعانی: در تنبیه جنایتکاران تردید نمی‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه عملیات‌های نظامی سپاه در اربیل و ادلب را بخشی از مجازات عادلانه ایران علیه متجاوزان به امنیت کشور خواند.

کنعانی: در تنبیه جنایتکاران تردید نمی‌کنیم

گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس؛ در دفاع از امنیت شهروندان خود و «تنبیه جنایتکاران» تردید نخواهیم کرد، این را سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی امروز (سه‌شنبه) ۲۶ دی ماه در پی عملیات‌های نظامی سپاه در اربیل و ادلب بیان کرد.

وی بر حق مشروع و قانونی ایران برای برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی تأکید کرد و گفت که در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی مصمم هستیم.

 

 

شامگاه دوشنبه ۲۵ دی ماه سپاه پاسداران در پی حمله تروریستی اخیر در کرمان، اقدام به شلیک ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها (داعش) در ادلب کرد. در این عملیات‌ها ۴ نفر از مسئولان ارشد موساد و چند فرمانده ارشد داعش به هلاکت رسیدند.

 

کنعانی همچنین عنوان کرد که این عملیات‌ها بخشی از پاسخ ایران به اقدام کنندگان علیه امنیت ملی و امنیت شهروندان ایرانی و در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول