اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری عاملین قمه کشی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر قمه کشی در سطح شهر از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش نوظهور خبر داد و گفت: این افراد اقدام به تهدید و ایجاد رعب و وحشت شهروندان می کردند.

دستگیری عاملین قمه کشی در زنجان

ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر ایجاد ضرب و شتم عمدی توسط سه نفر ازاذل و اوباش نوظهور ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و هویت این اراذل را احراز و شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: با اخذ دستور قضائی، محل اختفاء این سه نفر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه هر سه نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات ماموران و استخراج محتوای دوربین‌های موجود و اعتراف خود متهمان مشخص شد این افراد به زعم قمه و قداره‌های در دست ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان اقدام به ایراد ضرب و جرح به تعدادی از آنها کرده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به تهدید ماموران و... می‌کنند.

خانی‌پور با اشاره به کشف چند قبضه قمه و قداره از افراد دستگیر شده اظهار داشت: با تشکیل پرونده مقدماتی هر سه متهم تحویل مقام قضائی شدند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول