اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

برادر شهیدِ حادثه کرمان: سپاه با حمله به مقر تروریست‌ها ما را خوشحال کرد

برادر شهید «محمدعلی عابدینی» از شهدای حادثه ترویستی گلزار شهدای کرمان گفت: با حمله سپاه به مقر تروریست‌های موساد و داعش نه تنها خانواده‌های شهدا بلکه مردم انقلابی کشورما خوشحال شدند.

برادر شهیدِ حادثه کرمان: سپاه با حمله به مقر تروریست‌ها ما را خوشحال کرد

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزرای فارس، شهید «محمدعلی عابدینی» یکی از سربازان حاج قاسم سلیمانی در لشکر۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس بود که سال‌ها آرزوی شهادت داشت. این رزمنده دفاع مقدس سرانجام ۱۳ دی‌ماه سال جاری در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید.

خانواده شهدای این حادثه و ملت ایران خواستار انتقام خون شهدا بودند که شامگاه دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های موساد و داعش حمله موشکی کرد و مسئولان ارشد موساد و داعش در این حملات به هلاکت رسیدند.

در پی این انتقام برادر شهید عابدینی به خبرنگار فارس گفت: نه تنها خانواده‌های شهدای کرمان بلکه مردم خوب و ولایتمدار و انقلابی کشور عزیزمان از این اتفاقی که توسط سبزپوشان حریم ولایت نیروی سپاه پاسداران رقم خورد، خوشحالند. بنده به نوبه خودم از نیروهای سپاه تشکر می‌کنم و دست تک‌تکشان را می‌بوسم که انتقام خون شهدای کرمان را گرفتند.

وی ادامه داد: البته این حمله گوشه‌ای از انتقام جنایت بزرگ تروریست‌ها در گلزار شهدای کرمان بود. ان‌شاءالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌‌های بعدی بتوانند انتقام سخت‌تری از این تروریست‌ها بگیرند.

برادر شهید عابدینی با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان بیان کرد: تروریست‌ها باید بدانند با این حرکات کورکورانه و قلدرانه نمی‌تواند در منش و مسیر حاج قاسم تأثیری بگذارد و مردم را از این مسیر دلسرد کند. مردم کشورمان با این حوادث نه تنها دلسرد نمی‌شوند، بلکه بیشتر پای کار خواهند آمد و پای انقلاب اسلامی در مسیر شهدا خواهند بود و بر عزت و عظمت این ملت افزوده خواهد شد.

‌پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول