اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هاشمی: فدراسیون‌ها برنامه مسابقات را طوری تنظیم کنند که وقفه‌ای در نماز ایجاد نشود

وزیر ورزش و جوانان گفت: به فدراسیون‌ها گفتیم برنامه مسابقات را طوری تنظیم کنند که وقفه‌ای در نماز ایجاد نشود.

هاشمی: فدراسیون‌ها برنامه مسابقات را طوری تنظیم کنند که وقفه‌ای در نماز ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی درباره تجلیل از ایثارگران مدال‌آور، عنوان کرد: از دوست خوبم قاضی زاده برای برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم. ما در زمان ۸ سال دفاع مقدس و در تمام عرصه‌های انقلاب افرادی داشتیم که تلاش می‌کردند پرچم کشورمان را در عرصه‌های مختلف خصوصا در دفاع مقدس وقتی یک عملیاتی اتفاق می‌افتاد، به اهتزاز در بیاورند. بعد از ۸ سال دفاع مقدس ورزشکاران ما همان نقش را با مدال‌های خود ایفا کردند. 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این عزیزان حالا جانبازانی هستند که افتخار کسب می‌کنند و در اصل در امتداد و راستای فعالیت‌هایی بود که برای نظام اسلامی گام برداشتند. ورزش یکی از عرصه‌های مهمی است که می‌تواند با افتخارآفرینی یک ورزشکار باعث پخش سرود ملی شود و هم پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز دربیاورد. این عزیزان دو جانبه کار می‌کنند. 

هاشمی در پاسخ به این سوال که برخی از مسابقات با زمان نماز تداخل دارد، گفت: ما به فدراسیون‌ها و استان‌ها تاکید کردیم زمان برگزاری مسابقات را طوری تنظیم کنند که در زمان اذان، تماشاگران بتوانند در زمان و وقت خودش نماز خود را به جا بیاورند. نکته دیگر اینکه در همان فرصتی که تماشاگر در سالن و یا ورزشگاه است اذان گفته شود و فضای معنوی هم ایجاد شود. تلاش ما این است فدراسیون‌های ورزشی برنامه خود را طوری تنظیم کنند که وقفه‌ای در نماز ایجاد نشود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول