اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جان‌باختن 3 عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده

بخشدار چمستان از فوت سه عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره خبر داد و گفت: این خانواده که با خودروی سواری ال ۹۰ از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.

جان‌باختن 3 عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده

 قنبرعلی داداش‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور از فوت سه عضو یک خانواده براثر انحراف خودرو از جاده و سقوط به دره خبر داد و  اظهار کرد: این خانواده که با خودروی سواری ال ۹۰ از مسیر دهستان لاویج به چمستان در حرکت بودند بر اثر انحراف و سقوط به دره جان خود را از دست دادند.

وی گفت: مرحوم سیدسجاد موسوی که به اتفاق همسر و کودک حدود ۵ ساله از دیدار و تسلی یک خانواده داغدار در لاویج در حال برگشت بودند دچار حادثه شده و بر اثر سقوط به دره هر سه نفر جان باختند.

بخشدار چمستان، خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از گزارش مردمی هلال احمر در محل حاضر شد اما فقط توانست اجساد را از دره خارج کند.

داداش‌پور، گفت: ساعاتی قبل نیز رئیس راهداری شهرستان و عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند و علت سقوط را بررسی کردند که متعاقبا اعلام می‌شود.

مسؤول خانه هلال چمستان که خود در محل حاضر بود، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶ یک خودروی سواری ال ۹۰ با سه نفر سرنشین از مسیر جاده منحرف و به دره سقوط کرد که هر سه سرنشین عضو یک خانواده در دم جان سپردند.

محمدعلی کلاشی افزود: علت حادثه توسط پلیس و راهداری در حال بررسی است اما خط ترمز باقیمانده و انحراف خودرو ظاهرا به دلیل لغزندگی محور و ناآشنایی راننده از مسیر بوده است.

وی گفت: اجساد این سه نفر با تلاش عوامل هلال احمر از دره خارج و به سردخانه بیمارستان امام (ره) نور منتقل شد تا اقدامات قانونی و تحویل جسد به بستگان انجام شود.

پایان پیام/۸۶۰۲۴/م/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول