اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بی‌احتیاطی کارگران، انباری را به آتش کشاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق گسترده در انبار شرکت زمزم گفت: به علت بی‌احتیاطی کارگران در گرمایش، این حریق اتفاق افتاد و ۳ هزار پالت چوبی دچار حریق شد.

بی‌احتیاطی کارگران، انباری را به آتش کشاند

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۱۷ دقیقه ظهر امروز وقوع حریق در انبار شرکت زمزم در مسیر جاده شهر ابریشم گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این انبار پالت‌های چوبی نگهداری می‌شد، افزود: به علت بی‌احتیاطی کارگران در گرمایش انبار، این حریق اتفاق افتاد و ۳ هزار پالت چوبی دچار حریق شد.

شیشه‌فروش بیان کرد: بلافاصله تیم‌های اطفای حریق از آتش‌نشانی‌ اصفهان و شهرداری‌های پیربکران، بهاران و شهر ابریشم همراه با تانکرهای آبرسان به محل وقوع حریق اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: حریق کنترل شده اما وزش باد گاهی حریق را باز می‌گرادند که تیم‌های امدادی در حال ایمن‌سازی محل هستند.

 

 

وی ادامه داد: مدیریت بحران اصفهان به همه کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی ابلاغ کرده که باید الزامات ایمنی در برابر حریق را بخصوص در چیدمان انبار و محصولات رعایت کنند.

شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه همه واحدها باید در برابر حوادث بیمه باشند، عنوان کرد: الزام شده به تمام واحدها که باید سیستم‌های اعلام و اطفای حریق داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول