اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

برگزاری جشنواره ملی دریادها توسط فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی

سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از برگزاری جشنواره ملی ورزش های دریایی و ساحلی دریادهابه مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا شجیع ضمن اعلام این خبر و اهمیت افزایش توجه به ورزش های دریایی و ساحلی با توجه به پتانسیل های موجود در کشور گفت:به منظور مشارکت موثر و اثربخش جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور و همچنین به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترویج رشته‌های دریایی و ساحلی در میان عموم مردم "جشنواره فرهنگی ورزشی دریادها" به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر سالجاری برگزار می‌شود.

شجیع در ادامه اظهار داشت: شعار این جشنواره برگرفته از نام "دریا"به عنوان نماد ورزش‌های مرتبط با فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی و "یادها" به عنوان نماد گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدری است که تا پای جان از مرزهای آبی کشورمان دفاع کرده اند.

سرپرست فدراسیون فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن اشاره به اهداف این جشنواره اظهار داشت:در واقع توجه به منویات مقام معظم رهبری در تحقق سیاست‌های توسعه دریامحور، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی استعدادهای برتر و بسترسازی رشد و پیشرفت و شناسایی هر چه بهتر و بیشتر ورزش های دریایی و ساحلی و ایجاد رقابت بین هیأت های استانی از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی ورزشی است.

وی ادامه داد:همچنین یکی دیگر از اهداف این جشنواره تاکید بر تحت پوشش قرار دادن حداکثری رشته‌های مرتبط با فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی، توجه به تنوع جمعیتی مخاطبان (رده‌های سنی مختلف) و منطقه‌ای در برگزاری (اجرای جشنواره در شهرستان‌های مختلف کشور) و توجه به پیوست فرهنگی از اولویت های طراحی شده برای این رویداد ملی است.

شایان ذکر است:فرایند ثبت نام در این جشنواره از طریق هیأت های استانی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی آغاز شده و جشنواره طی روزهای دهم تا بیست و دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول