اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش چشمگیر ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدأ استان

وحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه امروز یکشنبه 24 دی‌ماه گفت: ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات کرمانشاه ۱۷۳ درصد افزایش یافت.

افزایش چشمگیر ارزش کالاهای ترانزیتی از مبدأ استان

وحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه امروز یکشنبه 24 دی‌ماه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه ضمن اشاره به افزایش مبادلات مرزی استان، اظهار کرد:‌ وزن کالاهای ترانزیتی از مبدا گمرکات این استان در ۹ ماه سپری شده از سال جاری را ۲ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۵۹۵ تن به ارزش یک میلیارد و ۱۷ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۷۹۰ دلار بود.

وی افزود: گمرک پرویزخان با ۹۹۰ میلیون و ۷۷۲ هزارو ۹۲۸ دلار به وزن ۲ میلیون و ۵۴۱ هزارو ۷۰۷ تن، از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه، سهم ۹۷ درصدی ارزش و سهم ۹۸ درصدی وزن را از آن خود کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه  تصریح کرد: این میزان کالای ترانزیتی از مبدا گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۲۳۸ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۱۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این‌که سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان را از لحاظ ارزش سه درصد و از حیث وزن ۲ درصد عنوان ادامه داد: و مقدار آن را ۲۶ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۶۲ دلار به وزن ۴۳ هزارو ۸۸۸ تن بیان کرد.

محمدی عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه را مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات را ضایعات کارتن عنوان کرد.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول