اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرمایه‌گذاری 150 همتی دولت سیزدهم در گلستان

استاندار گلستان گفت: مجموع سرمایه‌گذاری‌های دولت سیزدهم در گلستان بیش از 150 همت بوده و باید تلاش کنیم تا نقش بخش خصوصی و مردم را در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها افزایش دهیم.

سرمایه‌گذاری 150 همتی دولت سیزدهم در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور سفیر ایران در ترکمنستان برگزار شد، اظهار کرد: هیچ یک از دروازه‌های ورودی برای کریدور شمال به جنوب در کشور رقیب هم نیستند بلکه تکمیل کننده هم هستند.

وی ادامه داد: ما نباید اجازه بدهیم که فرصت‌های موجود در کشور از بین برود و در کنار کریدور ریلی موضوع کریدور جاده‌ای یکی دیگر از فرصت‌هایی است که باید به آن توجه شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ترکمنستان یکی از همسایه‌های ایران است که اشتیاق افزایش ارتباط تجاری و اقتصادی با ایران و گلستان را دارد و با تلاش‌های انجام شده در دو سال گذشته امروز به نقطه‌ای رسیدیم که تردد کامیونی از صفر به بیش از ۲۰۰ کامیون در روز افزایش یافته است.

زنگانه بیان کرد: ترکمنستان امروز از فعال کردن سرکنسولگری در گلستان استقبال کرده و در صورت اجرای این موضوع شاهد اتفاقات مثبتی در تردد تجار، بازرگانان و حتی تردد مسافری خواهیم بود.

وی اضافه کرد: موضوعات زیست محیطی یکی دیگر از مسائلی است که در موضوع تعامل با ترکمنستان به آن توجه کردیم و نیاز است پیگیری ویژه‌ای در این امر انجام شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: توسعه گردشگری بین دو کشور به طور قطع باعث رونق اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار برای مردم خواهد شد.

زنگانه گفت: مجموع سرمایه‌گذاری‌های دولت سیزدهم در گلستان بیش از ۱۵۰ همت بوده و باید تلاش کنیم تا نقش بخش خصوصی و مردم را در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها افزایش دهیم.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، اضافه کرد: من از بانک‌های استان که همکاری خوبی را در این زمینه داشته‌اند تشکر می‌کنم چون حتی بیش از توان وارد میدان شده‌اند.

استاندار گلستان تاکید کرد: ما با بانک‌های دولتی در سطح کشور توافق کردیم که از محل مسوولیت اجتماعی، سرمایه‌گذاری در یک پروژه را بر عهده بگیرند که همه بانک‌ها موافقت کرده و انشاالله اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول