اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاندیداها اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند

نماینده ولی فقیه در استان همدان از کاندیداها و هواداران آنها خواست اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند.

کاندیداها اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه شرکت در انتخابات به معنای ایجاد فضای تغییر و تحول و انتخاب افراد کارآمد است اظهار کرد: حضور در انتخابات قدرت و تاثیرگذاری مردم را نشان می‌دهد تا جایی که اگر بخواهند می‌توانند حتی تمام نمایندگان را تغییر داده و مجلس جدیدی روی کار بیاورند.

وی با بیان اینکه باید گره ذهن مخاطب را درست بشناسیم که اگر تصور بر این است شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات تاثیری در اوضاع و احوال مردم و کشور ندارد باید این گره را رفع کرد گفت: مسئولان و نمایندگان باید به مطالبات عمومی توجه کرده و پیگیر آن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و صدا و سیما باید منعکس‌کننده صدای مردم باشند افزود: این مهم منجر به ایجاد انسجام اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید با مردم گفتگو کنیم تا اهمیت شرکت در انتخابات را درک کنند تاکید کرد: در بحث جهاد تبیین باید به سراغ مخاطبی برویم که شاید کم‌تر دسترسی به این مطالب داشته باشد، جمع حاضر نیاز به جهاد تبیین ندارد، جهاد تبیین در جایی باید باشد که گره ذهنی وجود دارد و برای رفع آن تلاش شود.

شعبانی با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم محل اصلی جهاد تبیین را گم نکنیم، یادآور شد: این مسئله در سطح جامعه تبیین شود که رأی و انتخابات تنها تغییر یک مسئول نیست، بلکه در امنیت کشور نیز اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بستر‌های مشارکت حداکثری حضور جریان‌های سیاسی است که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این مهم تأکید داشتند، از کاندیداها و هواداران آنها خواست اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول