اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

احتمال وقوع کولاک در 5 محور استان مرکزی

کارشناس هواشناسی استان مرکزی از پیش‌بینی احتمال وقوع کولاک در 5 محور زالیان، قاقان، گردنه گیان، نقره کمر و دخان به دنبال وزش باد شدید خبر داد.

احتمال وقوع کولاک در 5 محور استان مرکزی

مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌‌های هواشناسی از ساعاتی دیگر شاهد ورزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود، وزش باد شدید در استان تا فردا نیز تداوم خواهد شد که می‌تواند منجر به کولاک برف در ارتفاعات و برخی مناطق کوهستانی شود.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: توصیه می‌شود تردد در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های استان با احتیاط و با همراه داشتن تجهیزات زمستانی صورت گیرد.

مرادی از پیش‌بینی احتمال رگبار برف در برخی مناطق کوهستانی خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان مرکزی به صورت بارش باران و درمناطق سردسیر و کوهستانی به صورت بارش برف دو روز گذشته در استان شاهد بودیم، امروز و فردا نیز شاهد عبور موج کم دامنه بارشی که موجب برخی رگبارهای پراکنده باران و برف در برخی مناطق استان از ساعت عصر امروز تا صبح فردا خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به وزش باد شدید احتمال کولاک در محورهای زالیان،  قاقان، گردنه گیان، نقره کمر و دخان وجود دارد.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول