اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اصلاح حقوق دولتی محاسبه شده معادن یزد با ورود سازمان بازرسی

بازرس کل استان یزد گفت: با ورود و پیگیری این بازرسی کل، حقوق دولتی کمتر محاسبه شده برخی از معادن استان طی سال های 1400 و 1401 به مبلغ 14500 میلیارد ریال شناسایی و اصلاح شد.

اصلاح حقوق دولتی محاسبه شده معادن یزد با ورود سازمان بازرسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رضا مختاری صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران از ورود اداره کل بازرسی استان یزد به بحث شناسایی و اصلاح حقوق دولتی معادن خبر داد و اظهار کرد: حقوق دولتی تعدادی از معادن استان یزد طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به دلایلی از قبیل بروز اشتباه در محاسبه میزان واقعی استخراج سالیانه، ضریب پایه حقوق دولتی و قیمت فروش ماده معدنی، بالغ بر یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان کمتر محاسبه شده است.

وی افزود: با ورود و پیگیری هیات بازرسی این سازمان، مراتب پس از شناسایی، به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شد تا در این خصوص ضمن اصلاح حقوق دولتی نسبت به ابلاغ به بهره برداران مشمول و وصول آن اقدام شود.

بازرس کل قضایی استان یزد گفت: با توجه به این‌که رصد و نظارت این موضوع در دستور کار مستمر این بازرسی کل قرار دارد لذا ضروری است دستگاه‌های متولی امر اهتمام و پیگیری لازم را به منظور وصول حقوق دولت داشته باشند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول