اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

شبکه «المنار» بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش صهیونیستی مناطق مختلفی در جنوب لبنان از جمله حومه شهرک‌های «میس الجبل» و «کفرشوبا» را رگبار سنگین مسلسل و توپخانه هدف قرار داده است.

حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های لبنانی بامداد یکشنبه از تکرار حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب این کشور خبر دادند.

شبکه «المنار» در این‌باره گزارش داد که اشغالگران ضمن پرتاب حداقل ۸ منور به آسمان شهرک «میس الجبل»، از پایگاه «العاصی» به سمت حومه شرقی آن تیراندازی کردند.

خبرنگار المنار دقایقی بعد خبر داد که توپخانه‌های ارتش صهیونیستی نیز به مناطق اطراف «کفرشوبا»، «جبل السدانه» و «وادی شبعا» را گلوله‌باران کردند.

بر اساس این گزارش، حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به اطراف کفرشوبا و دیگر مناطق همچنان ادامه داشته و تاکنون بیش از ۴۰ گلوله به جنوب لبنان شلیک شده است.

همزمان جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز بامداد یکشنبه تصاویری از هدف قرار دادن تجمع اشغالگران در داخل خانه‌ای در شهرک «شتولا» واقع در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک جنوب لبنان را منتشر کرد.

عصر چهارشنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله توپخانه‌ای به مناطق جنوبی لبنان یک شهروند این کشور را به شهادت رساند. (جزئیات بیشتر)

حزب‌الله تاکید همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول