اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستگیری سارقان در ساری از طلاجات تا کابل برق

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

دستگیری سارقان در ساری از طلاجات تا کابل برق

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ کاراگاه علی قیصری طی گفت‌گویی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضائی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگاهشان دستگیر و به یگان دلالت دادند.

سرهنگ قیصری خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنس به چهار فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

*دستگیری یک زن در حال سرقت کابل برق 

جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری خانمی که در شهرستان ساری اقدام به سرقت سیم و کابل کرده بود، خبر داد. 

سید موسی حسینی در این زمینه بیان کرد: پس از چند فقره سرقت سیم کابل تلفن و برق در سطح حوزه استحفاظی و پس از بررسی شیوه و شگرد و محل‌های وقوع سرقت مأموران پایگاه آگاهی ساری اقدام به گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه کردند که در نهایت یک سارق خانم حین سرقت رویت و با اقدام به موقع مأموران دستگیر شد.

 وی تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده سارق به ۳۰ فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی ساری اعتراف کرد.

سردار حسینی همچنین از کشف ۱۰۰ متر سیم کابل و ابزار و ادوات سرقت از سارق خبرداد و گفت: با تکمیل پرونده متهم با دستور قضائی روانه زندان شد و تحقیقات در زمینه سایر سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول