اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

تحلیلگر یمنی: حمله به یمن عزم ما را برای محو آمریکا و صهیونیسم از منطقه جدی‌‌تر کرد

تحلیلگر امور راهبردی یمن با بیان اینکه مواضع آمریکا و انگلیس با هدف پایان دادن به حضور آمریکا در خلیج‌فارس به بانک اهداف یمنی‌ها افزوده می‌شود، گفت: تجاوز آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی به یمن عامل نابودی رژیم ضعیف صهیونیستی، پایان‌بخش حضور آمریکا در خلیج‌فارس، سرنگونی قدرت‌های استکباری و سرسپردگان آن‌هاست.

تحلیلگر یمنی: حمله به یمن عزم ما را برای محو آمریکا و صهیونیسم از منطقه جدی‌‌تر کرد

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- فرمانده نیروی هوایی آمریکا در غرب آسیا اعلام کرد، با بیش از ۱۰۰ موشک هدایت‌شونده از هوا و دریا به ۶۰ هدف در ۱۶ پایگاه نیروهای انصارالله یمن حمله کردند و مراکز فرماندهی، انبارهای مهمات و سامانه‌های پرتابی را هدف قرار دادند.

سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به این حملات از ادامه هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیستی خبر و هشدار داد، کسانی که دریای سرخ را نظامی کردند، عواقب آن را خواهند دید. نیروهای مسلح یمن پاسخ اولیه را انجام و به‌زودی پاسخ را گسترش خواهد داد.

طبق اعلام انصارالله یمن، هیچ ائتلافی در دریای سرخ وجود ندارد و تنها متجاوزان آمریکایی-انگلیسی هستند که پاسخ دریافت می‌کنند. کشورهایی که نامشان به‌عنوان مشارکت‌کننده در ائتلاف برده شد، به یمنی‌ها اطمینان دادند در حمله آمریکا و انگلیس شرکت نکرده‌اند. 

محمدعلی الحوثی، عضو شورای سیاسی عالی یمن در جمع میلیونی تظاهرکنندگان صنعا گفت: ملت یمن همواره یاور و پشتیبان ملت فلسطین باقی خواهد ماند. آمریکا دشمن ملت‌ها و خود تروریسم است.

وی افزود: سخنان رهبر انقلاب یمن را به خوبی بخوانید تا بدانید پاسخ جمهوری یمن در راه است. آمریکا می گوید از خود دفاع می کند، آیا ما به جزایر و سواحل آمریکا حمله کرده ایم یا  آمریکا به کشورمان حمله کرده است. از تمام کسانی که تجاوز آمریکایی-انگلیسی به یمن را محکوم کردند، تشکر می کنیم.

حمید عبدالقادر، تحلیلگر امور راهبردی یمن درباره حمله متجاوزان آمریکایی-انگلیسی به خاک یمن به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفت: متجاوزان آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی 73 حمله هوایی به چهار شهر محاصره شده یمن انجام دادند. بی تردید پاسخ صنعا به مواضع و اهداف صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی تکان دهنده، کوبنده و ویرانگر خواهد بود و دامنه آن تمام کشورهای حامی ائتلاف آمریکایی را دربر خواهد گرفت. 

وی افزود: حمله آمریکا و انگلیس به یمن بیانگر حمایت و پشتیبانی آنها از رژیم صهیونیستی و مقابله با حمایت ملت یمن از موضوع فلسطین است. قاطعانه می‌گویم، یمن از تصمیم خود مبنی بر ضربه زدن به رژیم صهیونیستی و هدف گیری تمامی کشتی های صهیونیستی کوتاه نمی‌آید و به این عملیات ادامه می دهد. 

تحلیلگر امور راهبردی یمن عنوان کرد: علاوه بر حمله به اهداف صهیونیستی، از این پس یمن مواضع آمریکا و انگلیس را با هدف پایان دادن به حضور آمریکا در خلیج فارس به بانک اهداف خود می‌افزاید. بستن تنگه باب المندب، قطع مسیر دریانوردی بین المللی و محاصره اقتصادی دنیا هدف ماست و هر که می‌گوید دروغ می گوییم، می‌تواند رایگان امتحان کند، زیرا درگیری ما بر سر مبارزه برای بقاست، انتخاب ما پیروزی یا شهادت است.

عبدالقادر گفت: بگذارید تاریخ ثبت کند، تجاوز آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی به یمن عامل نابودی رژیم ضعیف صهیونیستی، پایان دهنده حضور آمریکا در خلیج فارس، سرنگونی قدرت‌های استکباری و سرسپردگان آنها ازجمله دولت‌هایی است که از روند عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی حمایت می‌کردند. 

وی تأکید کرد: با حمله متجاوزان به یمن، تحولی بین‌المللی ایجاد خواهد شد و کشورهای منطقه و جهان پرچم یمانی، همان پرچم پیروزی را خواهند دید. ما در تدارک برقراری حکومت عدل الهی و حکومت صلح در جهان هستیم. 

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول