اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آب در برخی نقاط شهر یاسوج به مدت ۱۰ ساعت قطع می‌شود

مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب گفت: آب برخی نقاط حاشیه ای شهر یاسوج به مدت 10 ساعت قطع می‌شود.

آب در برخی نقاط شهر یاسوج به مدت ۱۰ ساعت قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمود سپهر گفت: در راستای بهسازی و اتصال خط لوله 10 اینچ آب روستاهای نره‌گاه و مور دراز، آب برخی نقاط به مدت 10 ساعت قطع می شود.

مدیر روابط عمومی آب و فاصلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرابتاوه، تلخسرو، نره گاه، موردراز و چنارستانها از جمله مناطقی هستند که از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 24 دیماه 1402 تا 19 عصر همان روز و به مدت 10 ساعت با اُفت فشار و قطعی آب روبرو می‌شوند.

سپهر ضمن بیان ضرورت این دست عملیات بهسازی و تعمیرات برای بهبود خدمات رسانی شبکه آب، گفت: ساکنین مناطق یاد شده تدابیر لازم برای ذخیره سازی آب مورد نیازشان را مد نظر داشته باشند ضمن اینکه تانکر سیار آبرسانی در طی این مدت فعال خواهد بود تا مشترکان محترم دچار زحمت مضاعف نشوند.

وی با عذرخواهی از مردم مناطق یاد شده، بیان کرد: در زمان قطعی آب هیچ نیاز و لزومی نداشته که مشترکین، کنتور، شیرآلات و سایر تاسیسات آبی منازل و املاک خود را دستکاری کنند چرا که با برقراری جریان آب در بازه زمانی اعلام شده، توزیع آب با فشار مطلوب در شبکه‌ها انجام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول