اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اسماعیل‌نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده‌ایم لیگ برتری شویم

بازیکن مازندرانی تیم رازین پلیمر با اشاره به روند شکست ناپذیری این تیم در لیگ دسته یک والیبال گفت: قسم خوردیم به سوپر لیگ برویم.

اسماعیل‌نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده‌ایم لیگ برتری شویم

مجتبی ذکی‌زاده - سید احمد اسماعیل‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درمورد شرایط تیم والیبال رازین پلیمر در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: لطف خدا تا کنون شامل حال ما شده و توانسته‌ایم با تدبیر کادر فنی و عملکرد بازیکنان، تنها تیم بدون شکست لیگ یک باشیم. روز اولی که به این تیم آمدم مثل تمام بازیکنان فقط روی یک هدف متمرکز شدم و آن هم کسب سهمیه سوپر لیگ بود.

وی افزود: این فصل به تیم رازین پلیمر اضافه شدم، اما گویی سال‌هاست هداوندی و تیمش را می‌شناسم؛ اینجا به معنای واقعی کلمه، بازیکنان حرفه‌ای بودن و والیبال واقعی را درک می‌کنند. باور کنید رازین پلیمر تیم نیست؛ ما هرگز در طول تمرینات فشار را حس نمی‌کنیم، زیرا اینجا را خانه خود و رازین را یک خانواده می‌دانیم.

دریافت کننده تیم والیبال رازین پلیمر خاطرنشان کرد: مرتضی هداوندی به عنوان سرمربی دانش خود را به لیگ یک دیکته کرده و بازیکنان نیز مثل سرباز برای رسیدن به لیگ برتر هم قسم شدند. فلسفه جدیدی با حضور این مربی و رازین پلیمر به والیبال ایران تزریق شده و در صورت حضور در لیگ برتر معتقدم اهالی والیبال باید شاهد یک پدیده جدید باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول