اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

النجباء: منافع آمریکا در تیررس آتش همه گروه‌های مقاومت قرار خواهد گرفت

جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق به دنبال حمله آمریکا و انگلیس به خاک یمن، تاکید کرد که پس از امروز، منافع آمریکا و سایر کشورهای عضو ائتلاف امنیت نخواهند داشت.

النجباء: منافع آمریکا در تیررس آتش همه گروه‌های مقاومت قرار خواهد گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه مقاومت «النجباء» در عراق، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای به تجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن واکنش نشان داد.

 آمریکا و انگلیس، بامداد امروز (جمعه) در پاسخ به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیروهای آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

 بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند که در حال شلیک موشک‌های بالستیک به سمت مواضع دشمن در دریای سرخ و باب‌المندب هستند.

جنبش النجباء در عراق در واکنش به این حمله گفت: «تجاوز آمریکایی جدیدی علیه برادرانمان در یمن عزیز صورت پذیرفت که در نتیجه آن، غیرنظامیان و افراد بی‌گناه در برابر چشم جهانیان و با استقبال برخی سازشکاران و خائنان به شهادت رسیدند».

این گروه عراقی اضافه کرد: «آمریکایی‌ها بار دیگر بر جنایتکار بودنشان صحه گذاشته و نشان دادند اهمیتی برای هنجارها و قوانین بین‌المللی قائل نیستند و صرفا بر مبنای نظام تک‌قطبی حرکت می‌کنند».

النجباء در ادامه به آمریکا هشدار داد: «آمریکای شرور و اذناب خائن و سازشکار آن بدانند که در تیررس آتش سرتاسر جنبش‌های محور مقاومت خواهند بود و پس از امروز، دیگر، منافع آمریکا و سایر کشورهای عضو ائتلاف امنیت نخواهد داشت».

در پایان این بیانیه تاکید شده است: «ما در مقاومت اسلامی عراق دست در دست برادران مجاهدمان در انصارالله در جنگ آنها علیه استکبار و سرکشی آمریکایی، مترصد نیروهای دشمن خواهیم بود».

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول