اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

صلح و سازش در ۵۰ فقره پرونده در شهرستان دیر

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ فقره پرونده قضایی با همت بلند کانون بسیج حقوقدانان شهرستان دیر حل و فصل شده است.

صلح و سازش در ۵۰ فقره پرونده در شهرستان دیر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی‌نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در یک گام مهم به سوی ترویج عدالت و حل و فصل آرام دعاوی حقوقی، بسیج حقوقدانان شهرستان دیر با همت بلند خود و با همکاری صلح یاران، از ابتدای سال تاکنون موفقیت در ۵۰ پرونده قضایی به راه حل‌های صلح آمیز و سازشی دست یافتند.

 وی افزود: این پرونده‌ها نمونه‌هایی هستند که با مشارکت فعال طرفین و با بهره‌گیری از تخصص حقوقدانان، توانسته‌ایم به سرعت و به نحوی کارآمد به راه‌حل‌های منصفانه دست یابیم.

حسینی‌نیا ادامه داد: صلح و سازش در پرونده‌های زوجین، پرونده‌های دعاوی مالی، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و آموزش عمومی حقوق از جمله اقدامات این کانون در شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان دیر در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایجاد گفت‌وگو و مذاکره برای افزایش تعداد پرونده‌های صلح و سازش، تصریح کرد: آگاهی افراد از مزایای حل و فصل مسائل به شیوه صلح‌آمیز، پله‌ای به سوی افزایش تعداد پرونده‌های موفق در این زمینه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول