اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

نشست ملی مهندسان بسیجی با رونمایی از پوستر «شهدای ترور» برگزار شد

نشست ملی مهندسان بسیجی در خصوص محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل و با هدف بررسی و ارائه راه‌های خدمات برای بازسازی غزه و رونمایی پوستر «شهدای ترور» امروز در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

نشست ملی مهندسان بسیجی با رونمایی از پوستر «شهدای ترور» برگزار شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ نشست ملی مهندسان بسیجی با هدف بررسی و ارائه راه‌های خدمات تخصصی و مهندسی برای بازسازی غزه، امروز با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و مهندسان بسیجی و محسن قنادزاده رئیس سازمان بسیج عمران و معماری در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار شد و در پایان این نشست از پوستر «شهدای ترور» نیز رونمایی شد. 

این نشست با پخش فیلمی از سخنان رهبر معظم انقلاب، درخصوص رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی آغاز شد و در همین راستا قناد زاده رئیس سازمان بسیج عمران و معماری ضمن تسلیت در خصوص شهدای مظلوم حادثه کرمان گفت: این نشست به مناسبت محکومیت اقدامات و جنایات رژیم اسراییل و حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت اقدامات تروریستی در کرمان است که در سالروز شهادت سردار دلها قاسم سلیمانی اتفاق افتاده است.

وی افزود: اقدام این حادثه کاملا مشخص است و امروز در یمن، عراق و سوریه جبهه مقاومت به اقتدار کافی رسیده است و رهبر انقلاب هم فرمودند که حاج قاسم دست این دوستان را پر کرده است که با عزت در مقابل جبهه کفر ایستاده اند.

رئیس سازمان بسیج عمران و معماری تصریح کرد: ایمان قوی دوستان جبهه مقاومت در حادثه کرمان و غزه در صورت از دست دادن فرزندان خود همچنان می‌درخشد که در امتداد مکتب عاشورا است. امروز دشمن از ظاهر و مکتب حاج قاسم می‌ترسد چرا که در برابر حلیه های دشمن ایستاده بود.

قنادزاده در خصوص موفقیت در غزه گفت: ما وظیفه خودمان می‌دانستیم که حمایت از غزه را در دستور کار خود قرار دهیم و گام موثری در این زمینه برداریم.

قناد زاده در پایان با آرزوی موفقیت برای مردم مظلوم غزه گفت: ما مطمئن هستیم که در آخر جبهه حق پیروز خواهد شد.

این نشست با یاد و خاطره شهید فائزه رحیمی ادامه یافت که چگونه برای سربلندی پدر خود تلاش کرد و یکی از موفق‌ترین دختران ایران بود که در حادثه اخیر تروریستی کرمان به شهادت رسید.

همچنین در روند نشست ملی مهندسان بسیجی، گروه سرود هم‌خوانی «محمد رسول الله» قطعه ای را در زمینه حمایت از مردم مظلوم غزه خواندند و با مداحی احمد نیک بختیان ادامه یافت.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما مدیون سردار قاسم سلیمانی، مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دیگر شهدا هستیم.

وی افزود: زائران حاضر در مسیر مزار حاج قاسم سلیمانی و وجود ایشان در زمان انجام ماموریت، برای دشمنان سخت و ناراحت کننده است و باید بدانیم که خمیرمایه پیروزی قدس مکتب اعتقادی آنها است.

حجت الاسلام رضایی گفت: دکتر حسن آیت در کتاب‌های خود در خصوص نهضت ملی شدن نفت بیان کرد که چرا دکتر مصدق نتوانست کار خود را به سرانجام برساند چرا که خود را از روحانیت و تفکر روحانیت خارج و جدا کرد. 

وی ادامه داد: این مسئله در دنیای امروز و در جامعه ما نیز وجود دارد. برخی از مسئولین کشور منافع خود را فدای تفکر و دینداری خود می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه ما در میان تفکرهای غیراسلامی پرهیز از مهم انگاشتن منافع است.

در ادامه نیز محمدرضا حسینی مسئول تربیت و آموزش بسیج مهندسین عمران و معماری، بیانیه ای را در خصوص مردم غزه بیان کرد که در بخشی از این بیانیه آمده است:

«جبهه مقا‌مت در مناطق مختلف جهان با الگوبرداری از سرداران شهید خود و شهید عزیزمان قاسم سلیمانی، رژیم صهیونیستی را لحظه به لحظه به محو شدن و دور ساختن از حیات خویش نزدیک ساخته و امت اسلام را روز به روز به قدس شریف و دستیابی به آن ارمان الهی نزدیک و نزدیک‌تر کرده است و کار را تا آنجا بر این اهریمن شیطان صفت سخت کرده که حتی سران رژیم صفاک نیز به خوبی بدان واقف شده‌اند که شعار نیل تا فرات و افسانه «شکست ناپذیری» حرفی محمل است که سرزمین های ۱۹۴۸ امنیتی برای آنها وجود ندارد. مسئله فلسطین و درد و رنج مردم مظلوم آن داغی جگرسوز بر پیکر دنیای اسلام است.

ظلم و کشتار این ستم‌دیدگان در تاریخ حادثه ای بی سابقه است. آری همانگونه که رهبر معظم انقلاب بدان اشاره فرمودند که «وقتی ظلم از حد گذشت باید منتظر طوفان بود»، اینگونه بود که فرزندان برومند و مظلوم غزه با ذات احدیت و با کمترین امکانات طوفان الاقصی را رقم زده و حقارت ارتش کشور به اصطلاح چهارم دنیا را به سخره گرفته است و نشان دادند که عصر واقعی از آن خدا است. رژیم غاصب صهیونیستی بعد از شکست مفتضحانه هفت اکتبر بر سر مردم مظلوم غزه دست به بمب باران زد تا شاید به زعم خویش دستاوردی بیاورد.»

همچنین در انتهای نشست ملی مهندسان بسیجی، از پوستر شهدای ترور با عنوان «شهدای ترور» با عنوان نخستین مسابقه بین المللی طراحی یادمان، مونمان و اِلمان با رویکرد عملیات ترور با محوریت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی رونمایی شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول