اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

چرا به‌سازی پارک‌های محله ای قدیمی به فراموش شده است؟

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به اصلاح فضای بصری شهر با ترمیم بوستان‌های محلی قدیمی تاکید کرد و گفت: رسیدگی به پارک‌ها و بوستان‌های قدیمی سطح مناطق و محلات در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

چرا به‌سازی پارک‌های محله ای قدیمی به فراموش شده است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مریم قهرمانی صارم، عضو شورای شهر کرج، در کمیسیون تلفیق در بررسی متمم پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ مناطق دهگانه شهرداری، که ظهر امروز در صحن شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: بهسازی و مرمت بوستان‌های قدیمی و همچنین ساماندهی و تجهیز آن‌ها نیز از اولویت برنامه‌های مناطق دهگانه شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: پارک های سطح شهر که د ارای قدمت هستند باید به صورت دوره‌ای بهسازی شوند و اگر آسیب دیده هستند برطرف شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج، بیان کرد: پارک‌ها، فضاهای سبز ، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و… یکی از ارکان مهم در فضا و منظر شهری بوده که علاوه بر حفظ نشاط و شادابی شهر، در زیبایی و جذابیت شهر نیز تأثیر بسزایی داشته و دارد ، از همین رو اهمیت حفظ پاکیزگی و محیط زیست پارک‌ها در مدیریت شهری باید مهم بوده بر این اساس شهرداری ردیف بودجه مناطق را افزایش دهد.

قهرمانی اظهار امیدواری کرد تا با انجام وظایف خود گامی در رضایتمندی ساکنین بردارد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول