اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیوند صنعت و دانشگاه، زیربنای حل مشکلات است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، ارتباط صنعت و دانشگاه را مهم و اثرگذار خواند و گفت: کار بسیار ارزشمندی که دانشگاه انجام داده ارتباط با صنعت است. این پیوند زیربنای اصلاح مشکلات ما در جامعه است.

پیوند صنعت و دانشگاه، زیربنای حل مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ضمن اشاره‌ به اهمیت آموزش و تقویت مهارت‌های کاربردی، اظهار کرد: کلید حل مسائل کشور در اقتصاد، صنعت، اشتغال و حتی آسیب‌های اجتماعی، تغییر رویکرد دانشگاه‌ها در موضوع مهم مهارت‌های کاربردی است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها باید با بررسی دقیق و براساس نیاز جامعه، در مورد حذف یا ادامه رشته‌های دانشگاهی تصمیم‌ بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، ارتباط صنعت و دانشگاه را مهم و اثرگذار خواند و گفت: کار بسیار ارزشمندی که دانشگاه انجام داده ارتباط با صنعت است. این پیوند زیربنای اصلاح مشکلات ما در جامعه است زیرا کمبود مهارت در بخش صنعت، هزینه‌های بسیاری را به کشور تحمیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه میانگین سطح استعداد‌های ما در کشور بالا است و با بسیاری از کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست، گفت: گاهی با تصمیم‌گیری نادرست و بدون مطالعه، استعدادها تلف می‌شوند. بنابراین باید باجدیت، مطالعه و کار کارشناسی‌شده، رویکردی را جهت افزایش مهارت و ارتقای بهره‌وری در راستای حل مشکلات کشور درپیش گرفت.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول