اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نتیجه مطالبه‌گری هدفمند، افزایش امیدآفرینی است

فرماندار فردیس گفت: مطالبه گری هدفمند توسط اصحاب رسانه موجب افزایش امیدآفرینی در جامعه و ایجاد انگیزه برای حضور پرشور مردم در انتخابات است. اما مطالبه‌گری مخرب قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت.

نتیجه مطالبه‌گری هدفمند، افزایش امیدآفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، خداداد کاشفی، فرماندار فردیس در نشست با فعالان و اصحاب رسانه شهرستان که شامگاه سه شنبه در سالن ایثار شهرداری فردیس برگزار شد؛ با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: مردم در تمام شئون این حکومت از جنگ، تحریم غیره مردم مشارکت داشته‌ و پشتبان نظام بوده و هستند.

وی  یکی از شئون مردمسالاری دینی را مشارکت سیاسی  دانست و افزود:  اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی موثرترین افراد در  راستای افزایش مشارکت سیاسی مردم  هستند و می توانند مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.‌

این مقام مسؤول گفت: مطالبه گری هدفمند از سوی اصحاب رسانه می‌تواند موجب افزایش امیدآفرینی در جامعه و ایجاد  انگیزه برای حضور پرشور مردم  در انتخابات باشد. اما مطالبه‌گری مخرب نتیجه معکوس خواهد داشت. 

وی بر لزوم تشکیل قرارگاه فضای مجازی شهرستان فردیس با حضور همه فعالان این عرصه تاکید کرد و گفت: در این قرارگاه می‌توان با همفکری اصحاب رسانه راهبرد شهرستان در حوزه امید آفرینی در جامعه، جهاد تببین، رفع مشکلات شهرستان و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات را  تعیین کرد. 

کاشفی مهمترین مولفه اقتدار نظام  جمهوری اسلامی را حضور و پشتیبانی مردم  دانست و افزود: اگرچه مشکلات بسیاری در جامعه  وجود دارد اما با همدلی و همکاری همه جانبه مردم و مسوولان  قابل حل است. چنانکه  در شهرستان فردیس بسیاری از  مشکلات  با همراهی و پشتیبانی مردم حل شده است. اگر مردم  پشتیبان حکومت باشند، حل مشکلات ممکن می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات، گفت: به فرمایش رهبری  اگر مشارکت مردم در انتخابات ضعیف باشد، مجلس ضعیف می‌شود و مجلس ضعیف نمی‌تواند تصمیمات قوی بگیرد. دشمن به دنبال ناامیدکردن مردم، کاهش مشارکت حذف پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است که باید از دستیابی دشمن به این هدف جلوگیری کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول