اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ذوالفقارنسب: تیم ملی در دوره جدید ویژه افراد خاص نبود

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی در دوران امیر قلعه نویی عملکردی شفاف تر و بهتر از ادوار گذشته داشته و این تیم در دسترس مردم و رسانه ها قرار داشت.

ذوالفقارنسب: تیم ملی در دوره جدید  ویژه افراد خاص نبود

بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه آغاز مسابقات جام ملت های آسیا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ارگان های تیم ملی تغییر پیدا کرده و راه و روش و عملکردی بهتر از گذشته داشتند و زحمات بازیکنان و کادرفنی واضح تر و آشکارتر از دوران گذشته بود. تیم ملی در این دوره در دسترس مردم و رسانه ها قرار گرفت و پرده ای وجود نداشت و به صورت ویژه  در اختیار کسی نبود. 

وی افزود: مربیان خارجی در ادوار گذشته این نوع رفتارها را نداشته‌اند و کمتر به جامعه فوتبال و علاقه‌مندان و نظرات آنها بها داده‌اند. عملکرد تیم‌ ملی در بازی‌های دوستانه را هم اگر بخواهیم ملاک قرار بدهیم تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته است. حریفان را با دقت و با برنامه‌ریزی انتخاب کرده‌اند و مثل گذشته دنبال این نبودند که با یک تیم خوب اروپایی بازی کنند و 4-5 گل بخوردند بعد از برنامه شکست‌ خورده‌شان دفاع کنند. 

ذوالفقارنسب تأکید کرد: تیم ملی با تیم‌هایی بازی کرد که ظرفیت و پتانسیل فنی آنها را می‌دانست از تبعات مثبت و منفی آگاه بود به همین دلیل می‌گویم تیم ملی پیشرفت خوبی نسبت به ادوار گذشته داشته است کمترین حاشیه را در تیم ملی شاهد هستیم. با این حال جدول و مسابقات با هیچ تیمی مدارا می‌کند و برای هیچ تیمی به صورت ویژه تدوین نمی‌شود. باید با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی بتوانیم عملکرد خوبی در این دوره از جام ملت‌ها داشته باشیم و مردم را از این عملکرد خوشحال کنیم.

 

مربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه برخی منابع سه تیم ژاپن، کره جنوبی و ایران را شانس اول قهرمانی این دوره می‌دانند، گفت: تیم ملی ما قابلیت‌های بسیاری دارد و به عقیده من اگر در چهار تیم پایانی قرار بگیرد نتیجه خوبی گرفته است. تیم ملی در این دوره قطعاً روان‌تر و راحت‌تر از ادوار گذشته بازی می‌کند و با توجه به توانایی بازیکنان و درایت کادر فنی ساختار خوبی داریم و می‌توانیم عملکرد رضایت‌بخشی نسبت به ادوار گذشته جام ملت‌های آسیا رقم بزنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول