اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نام 7 بازیکن در فهرست خروجی استقلال خوزستان

باشگاه استقلال نام 7 بازیکن را در فهرست خروجی نیم فصل دوم خود قرار داده است.

نام 7 بازیکن در فهرست خروجی استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال خوزستان 8امتیازی آخرین تیم جدول لیگ برتر است که در نیم فصل دوم برای بقا تلاش خواهد کرد. این باشگاه نام 7 بازیکن خود را در فهرست خروجی قرار داده است. رحیم زهیوی، عقیل کعبی، محمد سلطانی مهر، آرش مهری بابادی، ابوالفضل طاهری نژاد، رضا دهقانی و شهرام سالاری بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم از استقلال خوزستان جدا خواهند شد. البته سالاری به دلیل مصدومیت مجبور به ترک تیم استقلال خوزستان شده است.

از سویی دیگر این باشگاه می تواند در نیم فصل دوم حداقل 6 بازیکن را جذب کند و دو سهمیه آزاد هم دارد به این ترتیب استقلال خوزستان مجاز به جذب 8 بازیکن است.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان هم در نیم فصل دوم به کارش با این تیم ادامه خواهد داد اما به احتمال زیاد امیرحسین پیروانی دستیار پورموسوی به دلایل شخصی از استقلال خوزستان جدا خواهد شد.

استقلال خوزستان از شنبه آینده اردویی 10 روزه در اندیمشک برگزار می کند و  احتمال دارد یک اردو هم خارج از استان خوزستان داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول