اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

18 هزار زوج اصفهانی به زندگی بازگشتند

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حل و فصل اختلافات 18 هزار زوج توسط کارشناسان مشاوره این فرماندهی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

18 هزار زوج اصفهانی به زندگی بازگشتند

جهانگیر کریمی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی که در کلانتری‌ها و دادگاه‌ها با آن روبرو هستیم اختلافات خانوادگی و مشکلات به وجود آمده بین زوج‌ها است که به دنبال طلاق و جدایی از یکدیگر هستند.

وی بیشترین موضوع مراجعه به واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها و همچنین مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان را مربوط به درگیری و اختلاف بین زوجین عنوان کرد و افزود: علت ۳۸ درصد از کل مراجعات به مرکز مشاوره آرامش و واحدهای مشاوره کلانتری‌های اصفهان در ۹ ماهه سال جاری اختلافات خانوادگی بوده است.

 کریمی با اشاره به جلوگیری از کشیده شدن زوج‌ها به دادگاه‌های خانواده و طلاق آنها از یکدیگر گفت: با تلاش کارشناسان مشاوران مستقر در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها و مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان در مدت ۹ ماهه سال جاری اختلافات خانوادگی ۱۸ هزار زوج حل و فصل و به کانون گرم خانه بازگشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بیشتر این زوج‌ها دارای فرزند بودند و در صورت طلاق و جدایی آنان مشکلاتی از قبیل حضانت فرزند، چگونگی تحصیل و تربیت صحیح فرزند و همچنین آسیب‌های روحی و روانی برای آنان به وجود می‌آمد.

وی تصریح کرد: مسلماً رفت و آمد این افراد به دادگاه خانواده اختلافات را بیشتر می‌کند و باعث بروز ناهنجاری‌ها شده و از طرفی پدیده فرزندان طلاق نیز خود بستر و زمینه ساز به وجود آمدن آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی در جامعه است.

کریمی با بیان اینکه مشاوره بهترین راه برای حل و فصل مشکلات و اختلافات خانوادگی است، خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با شماره تلفن های ۲۱۸۲۵۶۳۰ و ۰۹۶۵۸۰ و همچنین تمامی واحدهای مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌ها آماده ارائه مشاوره رایگان به شهروندان به خصوص خانواده‌ها هستند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول