اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

چه خبر از نامه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به رئیس‌جمهور؟

آخرین وضعیت نامه‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به رئیس‌جمهور تشریح شد.

چه خبر از نامه  کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به رئیس‌جمهور؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ مسئولان بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار قلی‌پور مسئول بازرسی استانداری با ارائه آماری در خصوص نامه‌های مردمی اظهار کرد: در کل ۲۴۳ هزار مورد نامه داشتیم که ۱۱۰ هزار مورد مربوط به بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد شهید بود که به این دستگاه‌ها ارجاع داده شد.

وی گفت: ۴۶ هزار مورد در اولویت مساعدت بلاعوض هستند که الان ۳۵ میلیارد تومان برای استان قول داده شده است.

این مسوول گفت: از این تعداد ۱۰۱ هزار مکاتبات به بانک‌ها برای وام قرض الحسنه ارجاع داده شده است که در کل برای وام قرض الحسنه و همچنین برای وام بلاعوض ۲۱۱ هزار مورد بوده است.

مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تعداد ۱۰۱ هزار مورد وام قرض الحسنه ۵۷ هزار مورد در اولویت اول پرداخت و ۱۵ هزار نفر در اولویت دوم و بقیه در اولویت سوم هستند که به وزارت رفاه فرستاده شده تا دهک بندی شود و اولویت ما هم بحث درمان است.

وی افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان برای بانک‌ها گرفته‌ایم که بانک‌های عامل هم مشخص شده‌اند و مرحله اول را به بانک‌ها ارجاع داده‌ایم و و مابقی موارد را نیز دنبال می‌کنیم.

قلی‌پور در خصوص وام اشتغال هم گفت که به صندوق کارآفرینی امید ارسال کرده‌ایم و همچنین برای اشتغال نیز افراد به اداره کار ارجاع داده شده‌اند و مابقی را نیز به دستگاه‌های دیگر که متقاضی بودند ارسال کردیم.

وی در خصوص انتخابات هم گفت در بازرسی استان ۵ نفر عضو ثابت و سه نفر هم دبیرخانه هستند هیئت بازرسی شهرستان سه نفر بوده و سه نفر هم دبیرخانه هستند برای هر شعبه اخذ رای در استان یک نفر بازرس توانمند گذاشته‌ایم و به ازای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس با معرفی رئیس بازرسی شهرستان و یک بازرس ویژه برای بازرسی بهتر داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول