اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست اتحادیه دانشجویان مستقل برای برخورد سخت با عاملان حادثه تروریستی کرمان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار برخورد سخت با عاملان حادثه تروریستی کرمان شدند.

درخواست اتحادیه دانشجویان مستقل برای برخورد سخت با عاملان حادثه تروریستی کرمان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه ای به "احمدیان"، دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، حمایت قاطع خود را از هرگونه اقدام جهت حفظ امنیت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران  و جلوگیری از شرارت‌های آتی دشمنان خدا و ملت ایران اعلام و خواستار برخورد سخت با عاملان این حادثه شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: بار دیگر دشمنان این خاک و بوم پرده‌ای جدید از رذالت خود برداشتند و مجدد ثابت کردند جهت آسیب به ملت ایران از هیچ اقدام و عمل غیر انسانی ابایی ندارند. 

در بخش دیگری از این نامه آمده است: اقدام صورت گرفته سبب کاهش احساس امنیت اجتماعی و ملی در بین مردم کشور شده است در صورتی که بر این امر واقف هستیم که جمهوری اسلامی ایران سال‌ها است در ردیف امن‌ترین کشورهای جهان قرار داد و ان‌شاءالله باقی خواهد ماند.

اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرده است: اکنون عزت و باور ملی مردم ایران در گروی اقدامی انقلابی از سوی نیروهای مسلح بر علیه تمامی افرادی است که در این جنایت دست داشته و قصد دست درازی به ایران عزیز داشته‌اند. ایران سال‌ها است الگوی جبهه مقاومت، آزادگان و مستضعفین جهان است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: لازم به ذکر است اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان بخش بزرگی از جنبش دانشجویی کشور حمایت قاطع خود را از هرگونه اقدام جهت حفظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران  و جلوگیری از شرارت‌های آتی دشمنان خدا و ملت ایران و همچنین حفظ و افزایش هرچه بیشتر آرامش مردم این مرز و بوم اعلام می‌دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول