اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۳ دوره آموزشی برای شاغلان صنایع دستی در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: ۳ دوره آموزش شاغلان صنایع دستی با هدف دستیابی شاغلان به مهارت‌های جدید در ایلام برگزار می‌شود.

۳ دوره آموزشی برای شاغلان صنایع دستی در ایلام برگزار می‌شود

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، صبح سه‌شنبه ۱۹ دی ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: ۳ دوره آموزش شاغلان صنایع‌دستی در استان ایلام برگزار می‌شود.

 وی افزود: این ۳ دوره آموزشی با هدف دستیابی شاغلان به اطلاعات و مهارت‌های جدید و بروز برای بهبود وضعیت کاری آنها برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ادامه داد: این آموزش‌ها در دوره تکمیلی رنگ‌رزی سنتی با استفاده از مواد اولیه بومی (مرحله پیش از تولید)، غرفه‌آرایی (مرحله پس از تولید) و نحوه راه‌اندازی کسب و کار مجازی (مرحله پس از تولید) است.

شریفی خاطرنشان کرد: در آموزش شاغلان  با ارائه راهکارهایی ضمن افزایش سطح دانش عمومی شاغلان رشته‌های صنایع‌دستی به خصوص در حوزه‌های مدیریت تولید و بازرگانی، قوانین و مقررات اداری (عمومی) و استانداردها، شاهد ارتقاء جایگاه صنایع‌دستی و به تبع آن کمک به رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف با بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در کشورمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در تیر ماه سال جاری نیز ۹ دوره‌ آموزش عمومی صنایع‌دستی در استان برگزار شده است.


پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول