اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دانشگاه صنعتی شریف میزبان هیأتی علمی از کشور ازبکستان شد

هیأت علمی و دانشگاهی ازبکستان از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرده و ضمن آشنایی این هیأت با فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه، تفاهم‌‌نامه‌هایی برای گسترش و توسعه زمینه‌های همکاری بین طرفین امضا شد.

دانشگاه صنعتی شریف میزبان هیأتی علمی از کشور ازبکستان شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، هیأتی علمی و دانشگاهی از برخی از دانشگاه‌های کشور ازبکستان از جمله دانشگاه‌های دولتی؛ بخارا، کشاورزی تاشکند، کارشی، ترمز، اورگنچ و وزارت آموزش عالی، علوم و نوآوری جمهوری ازبکستان از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند.

در ادامه برنامه طی نشستی که با حضور سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه، مدیر دفتر امور بین‌الملل، معاونت آموزشی و معاونت پژوهشی دانشگاه با هأت ازبکستان تشکیل شد، زمینه‌های همکاری از جمله؛ برنامه‌های آموزشی، تبادل دانشجو و استاد همچنین زمینه‌های همکاری پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سپس تفاهم‌نامه‌هایی برای تحقیق و فعال‌سازی موضوعات مذکور در آینده نزدیک توسط طرفین به امضا رسید.

گفتنی است در پایان این جلسه، هیأت ازبکستانی از مجتمع فناوری روستاآزاد، پژوهشکده جامع علوم و فناوری‌های همگرا، برج نوآوری شریف و شرکت پردازش و ذخیره‌سازی سریع داده (پرسا) در منطقه نوآوری شریف بازدید کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول