اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

طرح تمدید «کارگروه ماده دهم ویژه منطقه 22» تصویب شد

صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران، طرح تمدید «کار گروه ماده دهم ویژه منطقه 22 » مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت این طرح تا پایان سال 1403 تمدید شد.

طرح تمدید «کارگروه ماده دهم ویژه منطقه 22» تصویب شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ همزمان با دویست و ششمین جلسه شورای شهر اسلامی، طرح تمدید کار گروه ماده دهم ویژه منطقه 22 مورد بررسی قرار گرفت و در پایان به تصویب رسید.

مهدی عباسی عضور شورای شهر تهران در خصوص تمدید این لایحه بیان کرد: این مصوبه در شهرداری تهران به اجرا درآمده است اما هم اکنون بحث تمدید این لایحه مطرح است که باید تا پایان سال ۱۴۰۳ تمدید شود که این پروندها به دست شهرداری تعیین تکلیف شود.

عباسی در خصوص منقضی شدن این لایحه و تمدید مجدد آن تصریح کرد: این لایحه منقضی شده است اما تا قبل از انقضای این لایحه چرا شهرداری کاری نکرده است؟ بعد از این تاخیر، دقیقه نود دو برگه کاغذ برای طرح و اجرای این لایحه آورده‌اند.

مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی با اعلام موافقت طرح مذکور گفت : بنده و آقای شریبانی در جلسات حضور داشتیم و گزارشی از پروندهایی که توسط ما برسی شده  را ارائه کنید تا ببینیم برای تصمیمات گرفته شده چه اقدامتی انجام شده است.
وی افزود: با اصل تمدید موافق هستیم اما باید گزارش آن در قید لایحه در میان اعضای شورا ارائه شود و با حضور نمایندگان شورا موافقت خودمان را اعلام کنیم.

حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در خصوص تصویب این لایحه گفت: باید گزارشی ارائه میشد که چقدر بودجه استفاده شده و همچنین تعداد جلسات تشکیل شده برای احیای حق مردم و شهرداری چقدر بوده است که باتوجه به آن تشخیص دهیم که چه مدت نیاز به تمدید است.

در این میان مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، در پاسخ به کاشانی گفت: قرار بر این است که ظرف مدت ۱۵ روز گزارش ارائه کنند اما کلیات این طرح را می‌دانیم و تمدید این لایحه بسیاری از پرونده ها را حل و فصل خواهد کرد.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه لایحه با تأخیر ارسال شده و باید به موقع ارائه می شد، گفت: جلسه کمیسیون مشترک این طرح برگزار و تمام موارد بحث شد. معاون شهرسازی مواردی را اعلام کرد که باید برطرف شود چراکه تمدید طرح به تنهایی فایده ای ندارد؛ لذا مقرر شد موارد یک به یک بررسی و در لایحه ای مجزا ارائه شود. می توان جلسه ای مجزا برگزار و موارد را مجدداً بررسی کرد.

در نهایت طرح تمدید کارگروه ماده دهم ویژه منطقه 22 تا پایان سال 1403 با بیست رای موافق به تصویب رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول